Mobilní forma nabídky: reklamní nálepky pro automobily
V současné době je těžké si představit nějaké místo bez reklam. Společnosti používají všechny možné oblasti prostoru, aby předložily svou nabídku. Reklama však není jen stacionární banner nebo vyskakovací okno v síti. Zajímavou formou propagace je mobilní reklama.
Barevná městká doprava
Ideální způsob, jak připravit „pohyblivou“ reklamu, jsou nálepky. Mobilní není ani tak samotná reklama, jako její nosič – například auto nebo autobus. Tato forma reklamy je známá mnoha lidem a často funguje. Mnohokrát ve městě můžete vidět barevné autobusy, které inzerují aktuální slevy v nákupní galerii nebo v nějakém místním podniku. Jsou vidět z dálky. Při nástupu do autobusu vidíme mřížku bodů, která umožňuje pohled z okna, přestože je pokrytá reklamou. Tento typ samolepek minimálně omezuje viditelnost cestujících a kolemjdoucí zvenčí vidí nabídku jasně. Použití vhodného materiálu umožňuje umístit takovou reklamu vně vozidla bez rizika jejího zničení, například kvůli dešti.
Charakteristická firemní auta
Mobilní reklamu často využívají i servisní společnosti. Zaměstnanci těchto společností obvykle jezdí k zákazníkům firemním autem. Nic tedy nebrání tomu, aby byl nositelem zajímavé reklamy. Často se vyskytují automobily, které „nabízejí“ specifické služby – ať už gastronomické (cateringové) nebo stavební-opravy, stěhování, pokládání parket a tak dále… zde můžete také použít venkovní reklamní nálepky. Je třeba si uvědomit, že na nich jsou uvedeny konkrétní detaily-nejlépe krátce, heslovitě. Pak si kolemjdoucí stihne všimnout, čím se zabývá daná firma. Nemá smysl dělat dlouhé nápisy-je nepravděpodobné, že by je někdo mohl přečíst, když je auto v pohybu.
Důležité je také, aby byl na viditelném místě velkým písmem uveden kontakt-například telefon společnosti. Návrh automobilových nálepek může být svěřen odborníkům v oblasti grafiky a reklamy. Pak je tu jistota, že to bude provedeno profesionálně.